Mikäli matkalla ilmeni epäkohta tai epäkohtia, ja haluat antaa palautetta.
Teemme parhaamme tarjotaksemme sinulle mahdollisimman hyvän matkakokemuksen. Jos matkasi aikana kuitenkin ilmeni epäkohta, jota ei matkan aikana pystytty korjaamaan, ja haluat antaa tästä palautetta, voit tehdä sen seuraavilla tavoilla:
- Lähetä sähköpostiviesti osoitteeseen palaute@albatros.fi ja kerro viestissä matkalla ilmennyt epäkohta tai epäkohdat. Vastaamme sinulle palautteeseen 3-4 viikon kuluessa.
- Käytä EU-komission sähköistä valitusalustaa http://ec.europa.eu/odr. Valituskaavakkeessa kysytään matkanjärjestäjän sähköpostiosoitetta, käytä tätä osoitetta: info@albatros.fi. Koska valitus käsitellään EU-komissioin toimesta, emme voi arvioida käsittelyaikaa.
Annathan palautteen mahdollisimman pian epäkohdan huomattuasi.