Kun haluat varata matkan, voit tehdä sen suoraan kotisivuiltamme kaikkina viikonpäivinä ja vuorokauden aikoina: www. albatros.fi
Voit myös varata matkan asiakaspalvelustamme puhelimitse maanantaista perjantaihin klo 9-16 puh. 09 315 85999 (pvm/mpm).
Kun haluat varata matkan, voit tehdä sen suoraan kotisivuiltamme kaikkina viikonpäivinä ja vuorokauden aikoina: www. albatros.fi
Voit myös varata matkan asiakaspalvelustamme puhelimitse maanantaista perjantaihin klo 9-16 puh. 09 315 85999 (pvm/mpm).
Jos olet Royal Albatros-uutiskirjeen tilaaja, näet jäsennumerosi kirjeen oikeasta yläkulmasta.
Jos et ole uutiskirjeen tilaaja, saat jäsennumeron asiakaspalvelustamme.
Voit myös kirjoittaa matkavarauksen kommenttikenttään tiedon, ettet muista jäsennumeroasi, asiakaspalvelumme tarkistaa numeron ja lisää Royal Albatros-alennuksen matkavarauksellesi.
Jos olet Royal Albatros-uutiskirjeen tilaaja, näet jäsennumerosi kirjeen oikeasta yläkulmasta.
Jos et ole uutiskirjeen tilaaja, saat jäsennumeron asiakaspalvelustamme.
Voit myös kirjoittaa matkavarauksen kommenttikenttään tiedon, ettet muista jäsennumeroasi, asiakaspalvelumme tarkistaa numeron ja lisää Royal Albatros-alennuksen matkavarauksellesi.
Jäsennumerossa tulee olla yhteensä 8-merkkiä. Mikäli jäsennumerosi ei toimi, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, niin päivitämme sen tarvittaessa. Olet voinut myös vaihtaa sähköpostiosoitteesi ja jäsennumerosi on rekisteröity vanhalle osoitteelle. Tai meillä ei ole matkakumppanisi sähköpostiosoitetta. Näissä tapauksissa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@albatros.fi
Jäsennumerossa tulee olla yhteensä 8-merkkiä. Mikäli jäsennumerosi ei toimi, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, niin päivitämme sen tarvittaessa. Olet voinut myös vaihtaa sähköpostiosoitteesi ja jäsennumerosi on rekisteröity vanhalle osoitteelle. Tai meillä ei ole matkakumppanisi sähköpostiosoitetta. Näissä tapauksissa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@albatros.fi
Yhden hengen huoneet ovat todennäköisesti loppuunvarattuja. Suosittelemme kuitenkin soittamaan asiakaspalveluumme ja varmistamaan asian.
Yhden hengen huoneet ovat todennäköisesti loppuunvarattuja. Suosittelemme kuitenkin soittamaan asiakaspalveluumme ja varmistamaan asian.
Kirjoita tästä tieto varauslomakkeen vapaaseen kommenttikenttään. Asiakaspalvelumme lähettää teille erilliset matkavahvistukset ja laskut.
Kirjoita tästä tieto varauslomakkeen vapaaseen kommenttikenttään. Asiakaspalvelumme lähettää teille erilliset matkavahvistukset ja laskut.
Matkavarauksen voi tehdä huone kerrallaan. Mikäli toivot, että kaikki matkustajat tulevat samalle laskulle, mainitse siitä vapaassa kommenttikentässä. Asiakaspalvelumme tekee muutoksen manuaalisesti ja lähettää sinulle uuden matkavahvistuksen/laskun.
Matkavarauksen voi tehdä huone kerrallaan. Mikäli toivot, että kaikki matkustajat tulevat samalle laskulle, mainitse siitä vapaassa kommenttikentässä. Asiakaspalvelumme tekee muutoksen manuaalisesti ja lähettää sinulle uuden matkavahvistuksen/laskun.
Voit maksaa matkan Mobile Pay:llä, pankki- tai luottokortilla verkossa tai pankkisiirrolla. Albatrosin tilitiedot näet matkalaskusta.
Jos matkustat Albatrosin mukana ennen 1.7.2025, voit maksaa kotisivuillamme kohdassa Maksaminen. Jos matkustat 1.7.2025 jälkeen, saat laskun mukana henkilökohtaisen maksulinkin sähköpostitse. Voit siis maksaa Maksaminen-sivun kautta kotisivuillamme vain, jos sinulla on 50 alkava varausnumero.
Voit maksaa matkan Mobile Pay:llä, pankki- tai luottokortilla verkossa tai pankkisiirrolla. Albatrosin tilitiedot näet matkalaskusta.
Jos matkustat Albatrosin mukana ennen 1.7.2025, voit maksaa kotisivuillamme kohdassa Maksaminen. Jos matkustat 1.7.2025 jälkeen, saat laskun mukana henkilökohtaisen maksulinkin sähköpostitse. Voit siis maksaa Maksaminen-sivun kautta kotisivuillamme vain, jos sinulla on 50 alkava varausnumero.
Matkavarauksen yhteydessä maksetaan ennakkomaksu, joka on 25% matkan kokonaishinnasta. Loppumaksu 75% tulee olla maksettu viimeistään 75 päivää ennen lähtopäivää. Joillakin matkoilla loppumaksu voi tulla maksettavaksi jo aikaisemmin, tällöin se mainitaan kyseisen matkan yhteydessä.
Ennakkomaksu tulee maksaa 10 päivän kuluessa varauksesta, muussa tapauksessa matkasopimus raukeaa ja Albatros Travel pidättää oikeuden peruuttaa varattu matka.
Mikäli matka varataan alle 75 päivää ennen lähtöpäivää, maksetaan koko matkan hinta varauksen yhteydessä.
Matkavarauksen yhteydessä maksetaan ennakkomaksu, joka on 25% matkan kokonaishinnasta. Loppumaksu 75% tulee olla maksettu viimeistään 75 päivää ennen lähtopäivää. Joillakin matkoilla loppumaksu voi tulla maksettavaksi jo aikaisemmin, tällöin se mainitaan kyseisen matkan yhteydessä.
Ennakkomaksu tulee maksaa 10 päivän kuluessa varauksesta, muussa tapauksessa matkasopimus raukeaa ja Albatros Travel pidättää oikeuden peruuttaa varattu matka.
Mikäli matka varataan alle 75 päivää ennen lähtöpäivää, maksetaan koko matkan hinta varauksen yhteydessä.
Kirjoita tästä tieto varauslomakkeen vapaaseen kommenttikenttään. Asiakaspalvelumme lähettää teille erilliset matkavahvistukset ja laskut.
Kirjoita tästä tieto varauslomakkeen vapaaseen kommenttikenttään. Asiakaspalvelumme lähettää teille erilliset matkavahvistukset ja laskut.
Mikäli haluat käyttää lahjakorttia matkan maksamiseen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin vähennämme lahjakortin arvon matkavaraukseltasi. Tätä varten tarvitsemme lahjakortin numeron.
Mikäli haluat käyttää lahjakorttia matkan maksamiseen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin vähennämme lahjakortin arvon matkavaraukseltasi. Tätä varten tarvitsemme lahjakortin numeron.
Varattavissa on yli 100 matkavaihtoehtoa ympäri maailmaa, valinnan helpottamiseksi lue lisää matkakohteista täältä.
Varattavissa on yli 100 matkavaihtoehtoa ympäri maailmaa, valinnan helpottamiseksi lue lisää matkakohteista täältä.
Jos olet kiinnostunut matkasta, joka ei tällä hetkellä ole myynnissä tai lähdöt ovat täyteen varatut, ota yhteyttä asiakasplaveluumme, jotta voimme lisätä sinut kiinnostuslistalle. Otamme sinuun yhteyttä, kun haluamasi matka on jälleen varattavissa.
Jos olet kiinnostunut matkasta, joka ei tällä hetkellä ole myynnissä tai lähdöt ovat täyteen varatut, ota yhteyttä asiakasplaveluumme, jotta voimme lisätä sinut kiinnostuslistalle. Otamme sinuun yhteyttä, kun haluamasi matka on jälleen varattavissa.
Albatros järjestää ainoastaan valmiiksi paketoituja kierto- ja ryhmämatkoja, emme räätälöi yksittäisiä matkoja.
Albatros järjestää ainoastaan valmiiksi paketoituja kierto- ja ryhmämatkoja, emme räätälöi yksittäisiä matkoja.
Kyllä, moniin matkoihimme on mahdollista liittää valmis matkanpidennyspaketti tai lisätä päiviä matkan loppuun.
Lue lisää matkan pidentämisestä täältä.
Kyllä, moniin matkoihimme on mahdollista liittää valmis matkanpidennyspaketti tai lisätä päiviä matkan loppuun.
Lue lisää matkan pidentämisestä täältä.
Suomesta lähtevillä matkoilla käytämme Helsingin ja Tampereen lentokenttiä. Lentokenttä mainitaan kunkin matkan hintatiedoissa. Mikäli haluat varata kotimaan liittymälennon, sinun tulee tehdä se itse.
Suomesta lähtevillä matkoilla käytämme Helsingin ja Tampereen lentokenttiä. Lentokenttä mainitaan kunkin matkan hintatiedoissa. Mikäli haluat varata kotimaan liittymälennon, sinun tulee tehdä se itse.
Monilla kaukoreittilennoilla on mahdollista korottaa matkustusluokkaa. Luokkien kuvaukset ja hinnoittelu ovat lentoyhtiökohtaisia. Matkustusluokankorotus on aina erillisestä tilauksesta. Jos haluat korottaa matkustusluokkaa lennolla, ota yhteyttä asikaspalveluumme.
Monilla kaukoreittilennoilla on mahdollista korottaa matkustusluokkaa. Luokkien kuvaukset ja hinnoittelu ovat lentoyhtiökohtaisia. Matkustusluokankorotus on aina erillisestä tilauksesta. Jos haluat korottaa matkustusluokkaa lennolla, ota yhteyttä asikaspalveluumme.
Abatros pyrkii aina sijoittamaan samalla matkavarauksella olevat henkilöt istumaan vierekkäin lennoilla. Lentoyhtiöt päättävät kuitenkin viime kädessä istumapaikkojen jaosta, joten emme voi etukäteen taata tiettyjä paikkoja. Huomioithan, että suuri osa lentoyhtiöistä ei enää vahvista lainkaan istumapaikkatoiveita tai perivät tietyn istumapaikan valinnasta lisämaksun.
Mikäli toivomasi istumapaikka on sinulle tärkeä, pyydämme olemaan yhteydessä suoraan lentoyhtiön asiakaspalveluun ja tiedustelemaan mahdollisuutta varata ja maksaa tietty istumapaikka. Voit olla yhteydessä lentoyhtiöön aikaisintaan saatuasi meiltä matkan lentoliput, viimeistään noin viikkoa ennen matkan lähtöpäivää.
Abatros pyrkii aina sijoittamaan samalla matkavarauksella olevat henkilöt istumaan vierekkäin lennoilla. Lentoyhtiöt päättävät kuitenkin viime kädessä istumapaikkojen jaosta, joten emme voi etukäteen taata tiettyjä paikkoja. Huomioithan, että suuri osa lentoyhtiöistä ei enää vahvista lainkaan istumapaikkatoiveita tai perivät tietyn istumapaikan valinnasta lisämaksun.
Mikäli toivomasi istumapaikka on sinulle tärkeä, pyydämme olemaan yhteydessä suoraan lentoyhtiön asiakaspalveluun ja tiedustelemaan mahdollisuutta varata ja maksaa tietty istumapaikka. Voit olla yhteydessä lentoyhtiöön aikaisintaan saatuasi meiltä matkan lentoliput, viimeistään noin viikkoa ennen matkan lähtöpäivää.
Käytämme pääsääntöisesti reittilentoja ja käytämme useampia eri lentoyhtiöitä. Valitsemme lentoyhtiön niiden tason, turvallisuuden, lentoyhteyksien ja tietenkin myös parhaimman hinnan mukaan.
Koska teemme matkoja eri puolille maailmaa, kaikkiin kohteisiin ei ole suoria lentoja Suomesta. Usein lennoilla on välilasku, kun esim. matkustamme pienempiin kohteisiin Euroopassa tai lennämme kaukokohteisiin.
Lähes kaikki lentoyhtiöt ovat kovassa kilpailutilanteessa karsineet maksuttomia palveluitaan. Varauduthan siihen, että esim. se mitä juomia tai aterioita lennolla sisältyy hintaan vaihtelee lentoyhtiöittäin. Myös se, onko kyseessä lyhyempi lento Eurooppaan vai kaukolento Euroopan ulkopuolelle vaikuttaa tarjoiluihin lennoilla.
Käytämme pääsääntöisesti reittilentoja ja käytämme useampia eri lentoyhtiöitä. Valitsemme lentoyhtiön niiden tason, turvallisuuden, lentoyhteyksien ja tietenkin myös parhaimman hinnan mukaan.
Koska teemme matkoja eri puolille maailmaa, kaikkiin kohteisiin ei ole suoria lentoja Suomesta. Usein lennoilla on välilasku, kun esim. matkustamme pienempiin kohteisiin Euroopassa tai lennämme kaukokohteisiin.
Lähes kaikki lentoyhtiöt ovat kovassa kilpailutilanteessa karsineet maksuttomia palveluitaan. Varauduthan siihen, että esim. se mitä juomia tai aterioita lennolla sisältyy hintaan vaihtelee lentoyhtiöittäin. Myös se, onko kyseessä lyhyempi lento Eurooppaan vai kaukolento Euroopan ulkopuolelle vaikuttaa tarjoiluihin lennoilla.
Kyllä, yleensä lennoista saa pisteitä. Huomioi kuitenkin, että ryhmälentolipuista saa yleensä vähemmän pisteitä.
Kirjoita lentoyhtiön nimi ja kanta-asiakasnumerosi matkavarauksen kommenttikenttään, jolloin välitämme tiedon lentolippujen varaamisen yhteydessä lentoyhtiölle.
Kyllä, yleensä lennoista saa pisteitä. Huomioi kuitenkin, että ryhmälentolipuista saa yleensä vähemmän pisteitä.
Kirjoita lentoyhtiön nimi ja kanta-asiakasnumerosi matkavarauksen kommenttikenttään, jolloin välitämme tiedon lentolippujen varaamisen yhteydessä lentoyhtiölle.
Matkoihimme ei sisälly matkavakuutusta tai peruutusturvaa. Matkavakuutukset ovat henkilökohtaisia ja sinun tulee itse huolehtia riittävän kattavan matkavakuutuksen hankkimisesta. Matkavakuutuksen tulee olla voimassa koko matkan ajan, eikä sitä voi ottaa matkan jo alettua. Suosittelemme liittämään vakuutukseen peruutusturvan, joka suojaa mikäli joudut peruuttamaan matkan esim. sairauden takia.
Matkoihimme ei sisälly matkavakuutusta tai peruutusturvaa. Matkavakuutukset ovat henkilökohtaisia ja sinun tulee itse huolehtia riittävän kattavan matkavakuutuksen hankkimisesta. Matkavakuutuksen tulee olla voimassa koko matkan ajan, eikä sitä voi ottaa matkan jo alettua. Suosittelemme liittämään vakuutukseen peruutusturvan, joka suojaa mikäli joudut peruuttamaan matkan esim. sairauden takia.
Yhden hengen huoneet ovat todennäköisesti täyteen varattuja. Suosittelemme kuitenkin ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme ja varmistamaan asian.
Yhden hengen huoneet ovat todennäköisesti täyteen varattuja. Suosittelemme kuitenkin ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme ja varmistamaan asian.
Kun varaat huoneen omaan käyttöösi, joudut pääsääntöisesti maksamaan siitä lisämaksun.
Matkan alkaen hinta per henkilö perustuu aina lähtökohtaisesti siihen, että kaksi henkilöä jakaa kahden hengen huoneen.
Suurin osa hotelleista ja risteilyvarustamoista hinnoittelee majoituksen huonekohtaisesti, jolloin ne veloittavat matkanjärjestäjältä koko kahden hengen huonehinnan, riippumatta siitä majoittuuko huoneeseen/hyttiin yksi vai kaksi henkilöä. Osassa hotelleja on huoneita, jotka on tarkoitettu ainoastaan yhden hengen käyttöön. Tällöin lisämaksu on usein pienempi, mutta niin on myös huone.
Jotta voisimme tarjota myös edullisempaa tapaa matkustaa yksin, olemme kehittäneet Albatrosin Yksin -yhdessä matkakonseptin, jolloin yhden hengen huoneesta ei peritä lisämaksua, ja kaikki ryhmässä matkustavat majoittuvat omaan huoneeseen. Nämä ovat yksittäisiä lähtöpäiviä eri matkakohteisiin. Voit lukea lisää varattavissa olevista Yksin - yhdessä lähdöistä täältä.
Kun varaat huoneen omaan käyttöösi, joudut pääsääntöisesti maksamaan siitä lisämaksun.
Matkan alkaen hinta per henkilö perustuu aina lähtökohtaisesti siihen, että kaksi henkilöä jakaa kahden hengen huoneen.
Suurin osa hotelleista ja risteilyvarustamoista hinnoittelee majoituksen huonekohtaisesti, jolloin ne veloittavat matkanjärjestäjältä koko kahden hengen huonehinnan, riippumatta siitä majoittuuko huoneeseen/hyttiin yksi vai kaksi henkilöä. Osassa hotelleja on huoneita, jotka on tarkoitettu ainoastaan yhden hengen käyttöön. Tällöin lisämaksu on usein pienempi, mutta niin on myös huone.
Jotta voisimme tarjota myös edullisempaa tapaa matkustaa yksin, olemme kehittäneet Albatrosin Yksin -yhdessä matkakonseptin, jolloin yhden hengen huoneesta ei peritä lisämaksua, ja kaikki ryhmässä matkustavat majoittuvat omaan huoneeseen. Nämä ovat yksittäisiä lähtöpäiviä eri matkakohteisiin. Voit lukea lisää varattavissa olevista Yksin - yhdessä lähdöistä täältä.
Ryhmämatkan onnistumisen edellytyksenä on, että ryhmän kaikki osallistujat voivat noudattaa etukäteen ilmoitettua matkaohjelmaa ja liikkumaan ryhmälle suunniteltujen aikataulujen mukaan.
Matkojen turvallinen toteutuminen edellyttää esteetöntä liikuntakykyä, normaalia yleiskuntoa sekä henkistä terveyttä. Ennen matkan varaamista osallistumismahdollisuudesta tulee tarvittaessa keskustella Albatrosin asiakaspalveluhenkilön kanssa ja varmistaa matkalle lähtemisen edellytykset. Dementiasta tai vakavasta muistisairaudesta kärsivä ei turvallisuussyistä voi osallistua Albatrosin matkalle ilman henkilökohtaista avustajaa. Joillakin matkoillamme vaatimus hyvästä fyysisestä kunnosta voi olla korkeampi, tämä kerrotaan kyseisen matkan kohdalla kotisivuillamme.
Monilla kiertomatkoillamme yhden päivän aikana kävelymatkaa voi kertyä helposti yli 5 km
Ryhmämatkan onnistumisen edellytyksenä on, että ryhmän kaikki osallistujat voivat noudattaa etukäteen ilmoitettua matkaohjelmaa ja liikkumaan ryhmälle suunniteltujen aikataulujen mukaan.
Matkojen turvallinen toteutuminen edellyttää esteetöntä liikuntakykyä, normaalia yleiskuntoa sekä henkistä terveyttä. Ennen matkan varaamista osallistumismahdollisuudesta tulee tarvittaessa keskustella Albatrosin asiakaspalveluhenkilön kanssa ja varmistaa matkalle lähtemisen edellytykset. Dementiasta tai vakavasta muistisairaudesta kärsivä ei turvallisuussyistä voi osallistua Albatrosin matkalle ilman henkilökohtaista avustajaa. Joillakin matkoillamme vaatimus hyvästä fyysisestä kunnosta voi olla korkeampi, tämä kerrotaan kyseisen matkan kohdalla kotisivuillamme.
Monilla kiertomatkoillamme yhden päivän aikana kävelymatkaa voi kertyä helposti yli 5 km